Vodafone`nun 2017`de dijitalleşme hamlesi

Vodafone, 2017`de de mobil ve sabit iletişim alanında en son dijital yenilikleri sunarak abonelerinin hayatını kolaylaştırmaya devam etti.

Ekleme: 31.12.2017 11:02:00 / Güncelleme: 31.12.2017 11:02:00 / Bilim & Teknoloji / İstanbul Haberleri
Destek için 

EKONOMİ SERVİSİ

Türkiye'de 10 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren ve toplam yatırımları 20 milyar TL'yi bulan Vodafone, dijitalleşmenin tüm Türkiye'ye yayılarak her bireyi, her haneyi, her kurumu ve her hayatı kapsaması için çalışmaya devam ediyor. Vodafone, 2017'de de mobil ve sabit iletişim alanında en son dijital yenilikleri sunarak abonelerinin hayatını kolaylaştırmaya devam etti. Vodafone Türkiye'nin 23,2 milyon abonesi, 2017'de toplam 88 milyar dakika konuştu, 34 milyar SMS gönderdi ve 598 milyon GB data kullandı. Vodafone, 4.5G ve Evlere Kadar Fiber teknoloji yatırımlarıyla bir "toplam telekomünikasyon şirketi" olarak büyürken, Vodafone aboneleri de Türkiye'de dijitalleşmenin öncülerinden oldu.

53 BİN İŞLETME DİJİTALLEŞME ENDEKSİ'Nİ HESAPLADI

Vodafone'un Türkiye'de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak üzere geliştirdiği "Yarına Hazırım Platformu" kapsamında 53 bin işletme Dijitalleşme Endeksi'ni hesapladı. Vodafone'un öncülüğünde www.sehirsizin.com adresinde hayata geçirilen, Türkiye'nin ilk "Akıllı Şehirler Online Platformu"na 1 yılda 1.354 fikir iletildi. Platforma en çok talep ve öneri %34'lük oranla İstanbul'dan geldi. Diğer yandan, Vodafone'un Red Business tarifesini kullanan KOBİ'ler son 1 yılda tarifenin sunduğu avantajlardan yararlanarak 12,7 milyon TL'lik fayda sağladı. Toplumsal değişimin ve gelişimin öncüsü olma amacıyla önemli çalışmalar yürüten Türkiye Vodafone-Habitat Derneği işbirliğiyle başlatılan "Yarını Kodlayanlar" projesi kapsamında 27 ilde 7-14 yaş aralığındaki 8.800 çocuğa kodlama eğitimi verildi.