Teknolojinin kalbi İnnova`nın zirvesinde attı

Türk Telekom iştiraki İnnova`nın bu yıl ikincisini düzenlediği "Self Service Smart Solutions 2017 Zirvesi"ne birçok markanın üst düzey yöneticisi katılarak, teknolojideki son yenilikleri masaya yatırdı.

Ekleme: 09.11.2017 19:46:00 / Güncelleme: 09.11.2017 19:46:00 / Bilim & Teknoloji / İstanbul Haberleri
Destek için 

TEKNOLOJİ SERVİSİ

Türk Telekom iştiraki İnnova tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Self Service Smart Solutions Summit 2017 etkinliği 9 Kasım'da İstanbul'da düzenlendi. Birçok farklı endüstriden 400'den fazlakişinin katıldığı etkinlikte, İnnova'dan ve sektörün önemli markalarından üst düzey yöneticilerin yanı sıra, İnnova çözüm ortakları da yer alarak, self servis teknolojilerle akıllı çözümler hakkında bilgi ve fikir alışverişinde bulundu. Firmaların yöneticileri, başta perakende olmak üzere farklı sektörlerde uygulama alanları bulunan Kiosk ve self servis teknolojileri, digital signage çözümleri, yapay zekâ, endüstri 4.0 ve otomasyon çözümlerine dair pek çok güncel bilgiyi ve uzman yorumlarını paylaştılar.

2030'lar Yapay Zeka Ve Robotik Çağı Olacak Diyebiliriz

Etkinliğin açılış konuşmasını yapan İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, "Günümüzde birçok farklı sahada, alışılmış çalışma biçiminin değişimine sebep olacak teknolojik gelişmeler yaşanıyor. Geleceği şekillendirecek teknolojilerin öncü uygulamaları halihazırda kullanıma girmiş durumda. Yapay zekâ, Endüstri 4.0, sürücüsüz araçlar, nesnelerin interneti, artırılmış gerçeklik, robotlar ile ilgili gelişmeler gelecek dünyayı şekillendiriyor. 2030'lar Yapay Zeka ve Robotik çağı olacak diyebiliriz. Self servis ve akıllı çözümler özelinde konuyu ele aldığımızda da bu sahanın çok büyük potansiyel barındırdığını görüyoruz. Kiosk İnnova markamız ile uluslararası alanda yakalamış olduğumuz başarıları, self servis ve akıllı teknolojiler alanında sunduğumuz yeni ürün ve hizmetlerle önümüzdeki yıllarda katlayarak artırmayı hedefliyoruz" dedi.