Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) hububat alım sürecine ilişkin açıklamada bulundu.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Yumaklı, 3 Haziran'da başlayan hububat alımları kapsamında ilk ödemelerin bugün çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.

Bakan Yumaklı, ülke genelinde halen 211 noktada sürdürülen hububat alımlarının, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 alım noktasına çıkarılacağını belirtti.

TMO'nun kendisine teslim edilen ürünlerin tamamını satın alacağını vurgulayan Yumaklı, ürün bedellerinin ise teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına yatırılmaya devam edeceğini ifade etti.

Yumaklı, "Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz." mesajını paylaştı.

Muhabir: Muhammed Mahsum Tuna