TSE firmaların beklenti ve şikâyetlerini dinledi
TSE bünyesinde yeni kurulan Müşteri Temsilciliği Sistemi dolayısı ile kurum, kuruluş ve firmaların kalite müdürleri ile bir araya gelen mühendisler, TSE'den şikayet ve beklentileri dinlediler.
BURSA – Türk Standartları Enstitüsü (TSE) mühendisleri, müşteri temsilcisi oldukları kurum, kuruluş ve firmalarla, Plaza16 Kongre ve Etkinlik Merkezi’nde düzenlenen akşam yemeğinde bir araya geldi.
TSE bünyesinde yeni kurulan Müşteri Temsilciliği Sistemi dolayısı ile kurum, kuruluş ve firmaların kalite müdürleri ile bir araya gelen mühendisler, gelen TSE’den şikayet ve beklentileri dinlediler.
Belgeli kuruluşlara ‘Müşteri Temsilciliği Sistemi’
TSE Bursa İl Koordinatörü Mustafa Karaman, Müşteri Temsilciliği Sistemi hakkında yaptığı açıklamada, “Müşteri temsilcisine ulaşan kuruluş yetkilisi, uyguladığımız sistemle birlikte daha hızlı sonuç alacaktır. Bu sistemi uygulamaktaki amacımız, üreten, istihdam sağlayan ve ihracat yapan kuruluşlarımıza ayak bağı olmadan, onları bürokrasinin acımasız çarklarına mahkum etmeden, onların zamanını israf etmeden, onları kalitenin gülen yüzü ile karşılayıp, kalitenin gülen yüzü ile kurumumuzdan uğurlamaktır.” dedi.
‘24 saat hizmet veriyoruz’
24 saat çalışma esasına göre hizmet verdiklerine dikkat çeken Karaman, “ TSE olarak, firmalarımıza daha seri, daha objektif ve daha verimli hizmet verme anlayışımızı geliştirmeye devam ediyoruz. Oluşturduğumuz ‘Müşteri Temsilciliği Sistemi’ ile, firmalarımızın daha iyi hizmet alması için çalışmalar yapıyoruz. 24 Saat esasına göre hizmet verme anlayışımızdan ötürü erişilebilir, ulaşılabilir bir sistemi hayatı geçirirken, hizmet süreçlerimizi yeniden gözden geçirerek, daha hızlı hizmet verme anlayışımızı ileriye taşımak istiyoruz.” şeklinde konuştu. (Zeki Aras-İLKHA)