Gebze Teknik Üniversitesi Rektörlüğü, 657 sayılı kanun"un hükümleri doğrultusunda 15 (on beş) sözleşmeli personel alımı gerçekleştirecek. Peki, Gebze Teknik Üniversitesi personel alımı için başvuru şartları ve tarihleri neler? İşte ayrıntılar...
GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ PERSONEL ALIMI
BAŞVURU ŞEKLİ YERİ VE TARİHİ
Başvuru Başlangıç Tarihi 29 Ocak 2025 (Çarşamba) - Saat 08:30
Son Başvuru Tarihi 12 Şubat 2025 (Çarşamba) - Saat 17:00
Başvuru Değerlendirme Sonuç Açıklama Tarihi 24 Şubat 2025 (Pazartesi)
Sözlü Sınav Tarihi ve Yeri 3-4 Mart 2025 GTÜ Kongre ve Kültür Merkezi Binası
Sözlü Sınav Sonuç Açıklama Tarihi 12 Mart 2025 (Çarşamba)
Sonuçların İlan Edileceği İnternet Sitesi https://www.gtu.edu.tr/ ve https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr/
- Başvurular adaylar tarafından elektronik ortamda yukarıdaki başvuru takviminde belirtilen tarihler arasında e-Devlet üzerinden “Gebze Teknik
Üniversitesi / Kariyer Kapısı - Kamu İşe Alım Hizmeti” veya “Kariyer Kapısı” https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden yapılacaktır.
- Süresi içinde yapılmayan, tamamlanmayan veya eksik belgeli başvurulardan üniversitemiz sorumlu değildir.
- ŞAHSEN, POSTA veya E-POSTA ile yapılacak başvurular KABUL EDİLMEYECEKTİR.
- Adaylar başvuru süreciyle ilgili olarak (0262) 605 11 29, (0262) 605 11 27, (0262) 605 11 22 telefon numaraları ve personel@gtu.edu.tr adresinden
yardım alabilecektir.
GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ PERSONEL ALIMI GENEL ŞARTLAR
1.1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu"nun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşıyor olmak,
1.2. 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca yapılacak olan arşiv araştırması sonucu olumlu olmak,
1.3. 2024-KPSS lisans mezunları için KPSS P3, ön lisans mezunları için KPSS P93, ortaöğretim mezunları için ise KPSS P94 puanına sahip olmak,
1.4. “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların” Yeniden Hizmete Alınma başlıklı ek 1 inci maddesinin (b) fıkrasında yer alan “(…)
Sözleşmeli personelin, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde
sözleşmeyi tek taraflı feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında
yeniden istihdam edilemez.” hükmüne aykırı durumu olduğu tespit edilen adaylar, atamaya hak kazanmış veya atamaları yapılmış olsa dahi atamaları iptal
edilecektir. (Sözleşme imzalama aşamasında ilgili belgenin ibrazı Rektörlüğümüzce adaylardan talep edilecektir.)
GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ PERSONEL BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
1. Sözleşmeli Personel Pozisyonlarına Müracaat Edecek Adaylardan İstenilen Belgeler;
- Özgeçmiş,
- 1 (bir) adet Fotoğraf, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- 2024 KPSS Sonuç Belgesi, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- Adlî Sicil Belgesi, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- Askerlik Durum Belgesi, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- Nüfus Kayıt Bilgisi, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- Diploma veya Mezuniyet Belgesi, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- NVİ Adres Kaydı, (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- Sürücü Belgesi, (Destek Personeli -Şoför- Kadrosu İçin) (*Kariyer Kapısı tarafından web servis ile e-Devletten aktarılacaktır.)
- Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı, (Koruma ve Güvenlik Görevlisi kadrosu için)
- Psikoteknik Belgesi, (Destek Personeli -Şoför- Kadrosu İçin)
- Hijyen Belgesi, (Destek Personeli -Temizlik Hizmetleri- Kadrosu İçin)
- SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi, (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.)
- Sağlık Kurulu Raporu, (Atamaya Hak Kazanılması Durumunda Talep Edilecektir.) (Bakınız; Diğer Açıklamalar ve Önemli Hususlar / Madde 8.7)
- Başvuru süresi içerisinde alınmış olması kaydıyla “koruma ve güvenlik görevlisi” pozisyonları için BEDEN KİTLE ENDEKSİNİ gösterir belge.
(kamu veya özel sağlık kuruluşlarından/merkezlerinden başvuru süresi içerisinde alınacak belgede; boy, kilo ve beden kitle endeksi açıkça belirtilmiş
olacaktır.)
2. e-Devlet üzerinden Kariyer Kapısı başvuru sistemine aktarılacak belgeler;
(*) Adayların KPSS Sonuç Belgesi, Diploma veya Mezuniyet Belgesi, Adlî Sicil Belgesi, Askerlik Durum Belgesi, Nüfus Kayıt Bilgisi, Sürücü Belgesi, Fotoğraf ve NVİ Adres Kaydına dair bilgiler e-Devlet Kapısı üzerinden ilgili kurumların web servisleri aracılığıyla temin edileceğinden adaylardan başvuru aşamasında bu belgeler istenilmeyecektir. 2008 yılı öncesi ortaöğretim (lise) mezuniyeti gibi bazı bilgilerin e-Devletten gelmemesi halinde adaylar
tarafından beyan edilebilecektir.
Adayların söz konusu bilgilerinde hata mevcut ise başvuru yapmadan önce ilgili kurumlardan gerekli güncelleme/düzeltme yaptırmaları
gerekmektedir.
İLAN EDİLEN POZİSYONLARA AİT BİLGİLER