Buna göre ABD’deki aynı mağaza satışları üst üste ikinci çeyrekte düştü ve Covid salgınının başlangıcından bu yana en büyük yerel düşüşü kaydetti.
Şirket hisselerinin piyasa öncesi işlem hacmi yaklaşık yüzde 2 seviyesinde gerçekleşti.
Net satışlar yüzde 3 düşerek 5,96 milyar dolara geriledi. Şirketin aynı mağaza satışları, ABD’deki beklenenden zayıf performans nedeniyle çeyrekte yüzde 1 düştü
ABD dışında, McDonald’s, Avustralya ve Fransa’yı da içeren uluslararası faaliyet gösterdiği pazarlarda aynı mağaza satışlarında yüzde 1 düşüş gördü.
Şubat ayında CFO Ian Borden, yılın ABD’de zayıf bir başlangıç yapması nedeniyle, McDonald’s’ın aynı mağazadaki satışlarının ilk çeyrekte en düşük seviyede olmasını beklediğini söylemişti.





