Türkiye İş Kurumu (İŞKUR), farklı illerde özel şirketlere ve kurumlara sınavsız ve KPSS şartsız 1100 büro memuru alımı yapacağını duyurdu. Başvurular, en az lise mezunu adaylar arasından kabul edilecek..

BAŞVURU ŞARTLARI

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak,
Kurumların belirlediği özel şartlara sahip olmak,
Sağlık probleminin olmaması,
En az lise mezunu olmak (Önlisans ve lisans mezunları için ilanlar da mevcut),
Ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi, analitik düşünebilen, analiz ve raporlama yapabilen, iletişim becerisi yüksek, araştırmacı ve yenilikleri takip eden, insan ilişkileri kuvvetli, sonuç odaklı olmak,
Office programlarına hakim olmak,

BAŞVURU NASIL YAPILACAK?

Başvurular İŞKUR’un üye profiline e-Devlet üzerinden online olarak kayıt girilerek başvuru yapılabilir. Başvurular, İŞKUR resmi web sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir.

Başvuru işlemi için adayların İŞKUR'un internet sitesine giriş yapmaları, 'İş Arayan' bölümünden ilanları incelemeleri ve başvurmak istedikleri pozisyonları seçmeleri gerekiyor.

ALIM YAPILACAK KATEGORİLER

Büro İşçisi
Büro Makineleri Teknik Servis Elemanı
Büro Memuru (Dış Ticaret)
Büro Memuru (Genel)
Büro Yönetimi Elemanı
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Meslek Elemanı