mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İKN: 2023/1211705
1-İdarenin:
- Adı :BAYRAMPAŞA DEVLET HASTANESİ
- Adresi: İsmetpaşa mah.Kenar cad.No:6 34040 - BAYRAMPAŞA/İSTANBUL
- Telefon ve faks numarası: 2125676774 – 2125011552
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
2-İhale konusu mal alımın
- Adı: 2024 YILI TIBBİ SARF,PATOLOJİ VE BİYOMEDİKAL TÜKETİM MALZEMESİ ALIMI
- Niteliği, türü ve miktarı: 45 KALEM-TIBBİ SARF,PATOLOJİ VE BİYOMEDİKAL TÜKETİM MALZEMESİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c)Yapılacağı/teslim edileceği yer: BAYRAMPAŞA DEVLET HASTANESİ ( 1-15. KALEMLER TIBBİ SARF DEPO, 16-38. KALEMLER PATOLOJİ DEPOSU, 39-45.KALEMLER BİYOMEDİKAL DEPO)
ç) Süresi/teslim tarihi: İlgili deponun yazılı talebi/Siparişi (Faks, Posta, E- Mail vb. ile) doğrultusunda belirtilen miktarlar 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. Muayene ve kabul komisyonu huzurunda mesai saatleri içerisinde (09:00-16:00) arası malzemeler teslim alınacak ve gerekli işlemler yapılacaktır İş bitiş 31.12.2024
d) İşe başlama tarihi: 01.02.2024
3-İhalenin
- İhale (son teklif verme) tarih ve saati: 27.11.2023 - 11:00
- İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres): Bayrampaşa Devlet Hastanesi D Blok Satın Alma Birimi
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdır.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin için;
Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı ürün numarasını,
Ürünün imalatçısı veya ithalatçısı ise ÜTS’e kayıtlı olduğunu gösteren Firma Tanımlayıcı numarası; bayi ise ürünün tedarikçi firması bayisi olduğuna dair Bayi Tanımlayıcı numarası,
ÜTS numarası ile SUT kodu alım tarihinde doğru eşleşmiş olması,
Birim fiyat teklif cetvelinde ÜTS numarasının ve Yerli Malı ürünlerin yazılması, zorunludur.
Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamındaki olmayan ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelik kapsamında olmadığına dair kapsam dışı beyanı zorunludur.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
Numune talebinin istekliye tebliğinden itibaren 3 (üç) iş günü içinde istekli tarafından numune idareye sunulacaktır.
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Tüm Kısımlar
Belge Adı
1 ve 3 sıra nolu kalemler için TS EN ISO 14079 standartına uygunluk belgesi
4 sıra nolu kalem için TUV CERT DIN EN ISO 9001:2000 belgesi,İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü tarafından ruhsat
6 sıra nolu kalemler için IEC /EN 60601-1 ve IEC /EN 60601-1 -2-24 standartına uygun olmalıdır.
8 ve 45 Sıra numaralı kalemler için 93/42 EEC cihaz yönetmeliği
23 ve 33 sıra nolu kalemler için IVD direktifi 98/79/EC uygun olmalıdır.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir
ilangovtr, BASIN NO:ILN01923637