Mersin ili Mezitli Belediye Başkanlığı memur alımı yapacak.. KPSS'den 50-50 puan alanlar dikkat.. İşte detaylar..
BAŞVURU İÇİN ÖZEL ŞARTLAR
a) İlan edilen unvanlar için mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle ilgili olarak 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak unvanların karşısında belirtilen puan türlerinden, belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak.
b) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle
çıkarılmış olmamak.
a. İlan edilen V.H.K.İ. kadrosuna başvuracaklar için; başvuru tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı
onaylı Bilgisayar İşletmeni sertifikasına sahip olmak veya mezun olduğu okulda bilgisayar dersi gördüğünü belgelemiş olmak.
c) 13.10.1983 Tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen ve tablonun
nitelik kısmında belirtilen en az (B) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.
BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER
Sınava girmek isteyen adaylar, Belediyemizin https://mezitli.bel.tr/ internet adresi üzerinden temin edecekleri başvuru formuna aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.
a) Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının fotokopisi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri
Belediyemizce tasdik edilebilir.)
b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya e-devlet üzerinden
alınacak barkodlu mezuniyet belgesi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyece
tasdik edilebilir.)
c) Yabancı okul mezunları için denklik belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir.)
d) KPSS sonuç belgesinin ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,
e) Erkek adayların askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,
f) Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı,
g) Son altı ay içerisinde çekilmiş 3 adet biyometrik fotoğraf (1 adedi başvuru formuna
yapıştırılacak.)
h) Sürücü belgesinin aslı veya Belediyemizce onaylanmak üzere fotokopisi,
i) Milli Eğitim Bakanlığı onaylı bilgisayar işletmeni sertifikası veya mezun olunan okulda bilgisayar dersi gördüğünü gösteren transkript belgesi, (aslı ibraz edilmek kaydıyla adaylar tarafından getirilecek diploma suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir.)
j) Hangi kadroya müracaat edeceğine dair başvuru dilekçesi. (Adaylar şartlarını sağladığı yalnızca bir kadroya başvuru yapabileceklerdir.)
Belirtilen başvuru tarihlerinde posta yoluyla yapılan başvurularda fotokopisi gönderilen
belgelerin aslının sınav tarihine kadar Kurumumuza ibraz edilmesi gerekmektedir. (Aslı ibraz
edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir.)
BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ
Adaylar, sözlü sınava katılabilmek için:
Adaylar, başvuru esnasında istenilen belgeler ile birlikte 28/11/2023-30/11/2023 tarihleri
arasında (mesai saatleri içinde saat 09:00-16.30) Mezitli Belediye Başkanlığı Hizmet Binası İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü Atatürk Mah. Sanayi Cad. No:24 - Mezitli/MERSİN adresine şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile müracaatlarını yapabileceklerdir.
Elektronik ortamda yapılan başvurularda istenilen belgeler eklenerek, başvuru tarihleri
içerisinde Belediyemiz insankaynaklari@mezitli.bel.tr adresine başvuru yapabileceklerdir.
Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular,
Belediyece değerlendirmeye alınmayacaktır.
Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen tarihler içinde yapılmayan başvurular dikkate
alınmayacaktır.