Adıyaman'da 154 bin öğrencinin karne sevinci öğrenciler kadar onları avluda bekleyen ebeveynleri de heyecan sardı.
Kimi öğrencilerin mezen olmanın sevinç ve hüznünü bir arada yaşarken kimi öğrenciler de ilk defa karne almış olmanın verdiği mutluluğu yaşadı.
Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Projeler Okulu Müdürü Gaffari İzci öğrencilerin başarısının kendilerini mutlu ettiğini belirtti.
"Türkiye'nin anne ve babaların bu güzel çocuklara çok ihtiyacı var"
İzci yaptığı açıklamada,"2021-2022 eğitim ve öğretimin hasat günü olan karne gününün hayırlara vesile olmasını diliyorum. Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Projeler Okulu olarak çocuklarımızın elinde hep takdir var. Dün öğleden bu yana hep takdir imzalıyorum. Çok başarılı bie eğitim yılı geçirdik salgından sonra. Çocuklar iyi motive oldu. Yaz tatilinde öğrencilerimize iki tavsiyede bulunmak istiyorum: Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Projeler Okulu olarak çok zengin bir kütüphaneye sahibiz. Çocuklarımız yaz tatilinde de kitap okumaya ara vermeden gelip bizden kitap alabiliriler. Biz yazında kütüphanemiz ve bütün imkânlarımızla çocuklarımızın emrindeyiz. İkinci olarak dershanem okulda projemiz, DYK kurslarımız ve diğer sosyal, kültürel, sportif faaliyetlerimiz devam edecek. Öğrencilerimizin velilerimizin okulla diyaloglarını kesmeden mutlaka bu programlara katılması gerekir. Çünkü yürüyen oturana mutlaka fark atar. Yorulmadan, bıkmadan yürümemiz, okumamız lazım. Türkiye'nin anne ve babaların bu güzel çocuklara çok ihtiyacı var." dedi.
Karne alan öğrencilerden Emirhan Aksoy, "Karne aldığım için çok mutluyum. Takdir aldım. Bu başarıdaki katkılarından dolayı öğretmenlerime teşekkür ederim. İmam hatipli olduğum için mutluyum." ifadelerini kullandı.
Hasan Emre AL, "Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Projeler Okulunda okuduğum için çok mutluyum. Öğretmenlerime çok teşekkür ederim." şeklinde konuştu.
Ömer Faruk Kaya, "İmam hatipli olduğum için çok mutluyum. Burada her bir şey çok güzel öğretiliyor. Takdir aldım. Öğretmenlerime teşekkür ediyorum." dedi. (İLKHA)