Alıveriş veya diğer tüm hizmet sektörleri gitgide internet ortamına kaymaya başladı, bu sayede insanlar işlemlerini çok hızlı bir şekilde gerçekleştirirken alışveriş yapanların sayısı da bir hayli fazladır.

Tüm bu yoğunluğun birde dezavantajı var elbette insanlar aldıkları hizmetlerde bazen sorunlar yaşayabilir online ortamlarda insanların soru, sorun ve şikayetlerini iletebilecekleri bir merci büyük önem arz eder. Bilişim çağında rekabette öne geçmenin 2 temel ilkesi var artık bilgi ve hizmet kalitesi bu sebepler büyük veya küçük olsun tüm firma veya markalar bu alanda büyük yatırımlar yaparak müşteriyi memnun etmek ve elinde tutmak için çaba göstermektedir.

Firmalar müşteri ile iletişimde ve sorunlarını çözmede özel birimler oluşturmuşlardır. Müşteri hizmetleri olarak bildiğimiz bu birimler arka planda kalmış gibi görünse de aslında firma ile müşteri arasında ki tek merci burasıdır.

Örnek vermek gerekirse ptt kargo iletişim sayesinde ptt kargo ile ilgili sorun yaşayan insanlar ilgili sorunu ile alakalı bilgi alabilir veya çözüm üretebilmektedir.

Hangi markanın müşteri hizmetlerine nasıl ulaşacağınızı bilmiyorsanız ilgili markanın internet sitesinden iletişim kısmına bakabilirsiniz, burada mail adresi veya cep numaraları olur ama hangisinden nasıl çabuk iletişime geçileceğini bilmeyenler için harika bir sistem var https://www.musterihizmet.com/ bu site üzerinden marka veya firmaların müşteri hizmetleri numaralarını alabilir temsilciye bağlandıktan sonra hangi numaranın neyi ifade ettiğini öğrenebilir ve bu sayede hem zamandan tasarruf etmiş ve hem de doğru bilgiye kısa sürede erişmiş olursunuz.