Bahçeşehir Koleji'nde öğrenci velileri, okulların kapalı olduğu döneme ait servis ücretlerinin iadesi için okul yönetimi ve servis şirketi ile iletişime geçti. Ancak hizmet verilmeyen döneme ait ücretler iade edilmedi. Veliler, ilçe tüketici hakem heyetine başvurarak haklarını arama yoluna gitti. Hakem heyeti kararıyla 9 aylık 2019-2020 öğretim dönemi için firmaya ödemiş oldukları ancak hizmet alamadıkları ayların ücretini geri aldı.
Yüz yüze eğitimin başlamasıyla birlikte çocuğunu servise yazdırmak isteyen bir veli, servis yetkilisinin "Çocuğunuzun kaydını yapamayacağız; çünkü siz daha önce tüketici hakem heyetine başvurmuşsunuz" cevabıyla karşılaştı. Mağdur olan öğrenci velileri, okula ihtarname çekti.
Sosyal medyada söz konusu iddialara ilişkin #BahçeşehirKolejiCevapVer tagıyla okul yönetiminden iddialara yönelik açıklama talep edildi.