İZMİR - Konferansta ilk sözü alan Yasin Serhat Canoruç \"Marka Yaratımı ve Marka Kültürü\" ile ilgili görüş ve tecrübelerini aktardı.


Konuşmasında \"Marka\" kavramının önemine değinen Canoruç, sektörü çalışan bir lokomotife benzetirken, çalışanları da lokomotifin vagonu olarak betimledi. Türkiye`deki sektörün iş alanındaki zorluklarına değinerek, dünyanın durmadığını, her geçen saniye içerisinde mevcut popülaritenin değiştiğini anlatırken, bu dünya içerisinde var olabilmek için fikirlerin ve bireylerin \"özgün\" olması gerektiğinin altını çizdi.


Halkla iç içe olmanın markalaşma yolunda en önemli faktör olduğunu belirten Nalan Özgür ise başarılarının altında yatan altın nedenin \"Halk\" faktörü olduğundan bahsetti. (Yunus Şani - İLKHA)