Zaman zaman rakip markaların reklamlarında yaptıkları göndermelerle vb. hamlelerle birbirleri ile atıştıklarını görüyoruz.  Son dönemde sosyal medya da rakip markaların sıklıkla atıştıkları bir mecra haline geldi. Bunun son örneklerinden biri ise geçtiğimiz günlerde Twitter‘da yaşandı. 

Her şey BMW ABD‘nin Twitter hesabından mavi renkteki yeni M4 model aracıyla ilgili olarak attığı bu tweet ile başladı:

“Özel Yas Marina mavisi rengindeki bu M4 için kıvılcımlar uçuşuyor.”

 
 

Daha sonra Audi ise BMW ABD'nin attığı bu tweet'i RT'ledi ve bu RT'ye “Onu gördüğünde…“ şeklinde bir yorum ekledi.

BMW'nin bu tweet'e cevabı ise son noktayı koydu:

“Görüyoruz, genellikle gördüğümüz yerde… Dikiz aynasında…“