TEKNOLOJİ SERVİSİ

İngiltere süpermarketi Waitrose'a göre, Birleşik Krallık'taki her dört tüketiciden biri haftada en az bir kez internetten alışveriş yapıyor, E-ticaret yıllardır istikrarlı bir yükselişte, ancak pandemi ile birlikte, kademeli bir talep artışı trendi yerine ani bir yükseliş yaşandı Covid-19'a atfedilen hızlı büyüme 2019'da görülen miktarın iki katı seviyesinde. Nisan ayında, çevrimiçi süpermarket Ocado, 2019'un aynı dönemine kıyasla gelirinde% 40,4'lük bir artış bildirdi. İngiliz tüketiciler daha fazla e-ticaret yapıyor ve Covid-19 salgını süreci hızlandırdı. GlobalData’nın en son tüketici anketi bu tabloyu doğrulayarak, küresel tüketicilerin %54’ünün çevrimiçi market alışverişi için aynı veya daha fazla zamanı harcamayı öngördüğünü gösteriyor.

E-TİCARETİN BENİMSENMESİ KALICI

Aynı anket, e-ticaretin son dönemdeki benimsenmesinin kalıcı olduğunu da gösteriyor; Küresel tüketicilerin %46'sı, Covid-19 salgın döneminden sonra mağaza ziyaret etmek yerine çevrimiçi ürün almaya devam edeceklerini söyledi ve 25-34 yaşındakiler arasında bu oran %54'e yükseldi. İleriye dönük olarak, Covid-19 yalnızca kaçınılmaz olanı hızlandırırken, e-ticaretin nihai olarak tüketicilerin hayatlarının daha büyük bir bölümünde yer alacağı açık hale geliyor. Sonuçta, e-ticareti benimsemekte ve yönlendirmekte başarısız olan işletmelerin geride kalacakları ifade ediliyor.