LC Waikiki yönetimi, çalışanlara e-posta atarak gökkuşağı, tek boynuzlu at gibi figürlerin cinsel sapkınları andırdığı için "bu sembollerin kesinlikle kullanılmamasını" istedi.

LC Waikiki'nin bu kararının ardından sosyal medya üzerinden destek mesajları yağdı.

Sosyal medya kullanıcıları, açılan "#LCWaikikiDestek"  "#YanındayızLcWaikiki" "#TebriklerLCWaikiki" taglarına onbinlerce destek paylaşımları yaparak tagları Türkiye gündeminin üst sıralarına taşıdı.

Kimi sosyal medya kullanıcıları da açılan farklı bir taga destek vererek cinsel sapkınların safında yer aldıklarını ifşa ettiler.

LC Waikiki, 1988 yılında Fransa'da ortaya çıkmış, 1997 yılından beri LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. çatısı altında Türkiye markası olarak devam ediyor.

LC Waikiki'nin 47 ülkede 1015 mağazası bulunuyor.

LC Waikiki, Küçük ve Dizdar aileleri tarafından yönetilmektedir. (İLKHA)