2020 yılı başından bugüne kadar Alo 170’e 2 milyonun üzerinde çağrı geldiğini de bildiren Zehra Zümrüt Selçuk, “Alo 170 iletişim merkezimiz, bakanlığımızın yanı sıra bağlı kurum ve kuruluşlarımızdan Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı, Türkiye İş Kurumu ve Mesleki Yeterlilik Kurumu olmak üzere 190 farklı konu başlığında yurt içi ve yurt dışında yaşayan vatandaşlarımıza 7 gün 24 saat esasına dayalı kesintisiz hizmet sunmaktadır. Kamu hizmetindeki dijitalleşme sayesinde, bürokrasiyi azaltarak hızlı, etkin, maliyetsiz ve aracısız bir hizmet alma mekanizması oluşturduk.” ifadelerine yer verdi. (İLKHA)
Bakan Selçuk: “Alo 170 hattımıza 100 milyon çağrı aldık”
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, iletişim merkezi “Alo 170”e geçen yıl toplam 14,8 milyon, kurulduğu günden bugüne kadar son 10 yılda 100 milyonun üzerinde çağrı geldiğini açıkladı.
01.03.2020 19:05:04 / Güncel