TEKNOLOJİ SERVİSİ
İngiltere'de yetişkinlerin geçen yıl dijital medyayla günlük ortalama 5 saat 16 dakika geçirdikleri tahmin edilmekte. Bu, medya tüketiminin % 52,2'sini temsil ediyor. 2018'de dijital ile harcanan ortalama süre ve geleneksel medya ile harcanan zaman eşit olarak 5 saat 3 dakika olarak gerçekleşmişti. İngiltere'deki yetişkinler, 2019 yılında ortalama olarak akıllı telefonlarını sesli aramalar hariç günde 2 saat 16 dakika kullandılar. Akıllı telefonlarda harcanan zamanın artmaya devam etmesi ve 2021 yılına kadar toplam medyada harcanan zamanın % 25'ini aşması beklenmekte.
DİJİTAL VİDEO
Video tüketimi de genel dijital medya süresinin büyümesini sağlamakta. 2019'da İngiltere’deki yetişkinler, 2018'e göre %10,4 artışla günde 1 saat 25 dakika dijital video izledi.. Mobil cihazların kullanımı, yetişkinler arasında dijital video tüketiminde, 2018'e göre 2019 yılında 36 dakika ile % 7,2 oranında arttı. İngiltere'de yetişkinler arasında geleneksel medya ile harcanan zaman 2019'da % 4,2 oranında azaldı ve 4 saat 50 dakika olarak gerçekleşti. Bu sürenin 2021 yılına kadar 4 saat 33 dakika seviyesine gerilemesi beklenmekte. Toplam geleneksel medya kullanım zamanının düşmesinin temel nedeni, giderek azalmakta olan TV izleme süresidir. Tüketicilerin dijital videoyla daha fazla zaman geçirmesi nedeniyle TV izleme süresinin 2019'da % 5,9 düştüğü tahmin edilmektedir. Tüketiciler, 2019 yılında toplam medya tüketiminin % 25,8'ini geleneksel TV'de geçirmişlerdir.