Artuklu Belediyesi hizmet binasında gerçekleşen protokol törenine Belediye Başkanı Abdülkadir Tutaşı ve Artuklu Tapu Kadastro Müdürü Abdurrahim Kılıçaslan katıldı.

Protokolle belediye sistemi Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’nün Tapu Randevu Alma Sistemine (TAKBİS) entegre edilecek.

Konu hakkında açıklama yapan Belediye Başkanı Abdülkadir Tutaşı, “Vatandaşlarımızın belediyecilik işlemlerini günün şartlarını uygun olarak kolaylaştırmak için çaba veriyoruz.” dedi.

Bu konuda bir adım daha attıklarını aktaran Başkan Tutaşı, “Belediye olarak kısa zamana önemli işler sığdırdık. Biz bunun yanında hemşehrilerimizin belediyecilik ile ilgili işlerini de kolaylaştırmak için çaba veriyoruz. Bununla ilgili bir adımı daha Artuklu Tapu ve Kadastro Müdürlüğümüzle imzaladığımız protokolle gerçekleştirdik. Protokolle tapu birimleri ve belediyemizde işlerin yoğunluğu azalacak. İşlem süreçleri kısalacak ve hizmetlerimiz etkin, hızlı ve güvenli olarak elektronik ortamda sunulacak. Yazışma usulüyle yapılan bütün işlemler sisteme entegre olmamız ile kısa zamanda sonuç doğuracak bir şekilde kolaylık sağlayacak. Belediyemiz artık web tapu sistemi aracılığıyla TAKBİS üzerinde işlemlerini yapabilecek.” şeklinde konuştu.

Yeniliklerin devam edeceğine işaret eden Başkan Tutaşı, “Biz belediye olarak vatandaş odaklı çalışmalar için çaba veriyoruz. Bu düşünceler ile belediyeciliği zorlaştırmanın dışına çıkarıyoruz. Bu konuda  geçtiğimiz günlerde sitemizi yenileyerek önemli bir adım atmıştık. Vatandaşlarımız artık sitemize girerek sorunlarını kolayca bizlere aktarabiliyor. Bunun yanında 0 531 776 65 77 numaralı whats app hattı ve 444 5 047 numaralı beyaz masa hattımız da sorunlar için aktif bir şekilde çalışıyor. Yakın zamanda ios ve android platformuna geçerek hemşehrilerimizin ceplerinden bize ulaşmalarını sağlayacağız. Bu gibi yenilikler devam edecek.” diye konuştu. (M. Salih Keskin – İLKHA)