Bitlis Belediyesi, vatandaşların şikâyet, talep ve görüşlerini daha hızlı değerlendirmek amacıyla WhatsApp iletişim hattını kurdu.

Vatandaşla daha hızlı iletişim için teknolojik imkânlarında kullanılması gerekliliğinin önemine dikkat çeken Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, Bitlis Belediyesi olarak vatandaşlara en iyi hizmeti, en seri şekilde sunmanın gayreti içinde olduklarını söyledi.

Tanğlay, “Günümüzde akıllı telefonların kullanım oranını göz önüne aldığımızda, vatandaşlarla iletişimimizi hızlandıracak olan bu seçeneği ihmal edemezdik. Bu sebeple akıllı telefonlarda sıkça kullanılan ‘WhatsApp’ uygulaması ile iletişim hattımızı devreye aldık. Böylelikle vatandaşlarımız hem görsel hem de yazılı olarak bizimle ‘WhatsApp’ üzerinden çok hızlı şekilde irtibata geçebilecek. WhatsApp hattımıza fotoğraf, video ya da yazı olarak gelen bilgi ‘Beyaz Masamız’ tarafından hemen değerlendirilip, ilgili birimleri harekete geçirecektir. Şikâyet sahibi vatandaşımıza her aşamada bilgi verilecektir. Bu uygulamamızla vatandaşımız bizim gözümüz, kulağımız olacaktır. Hayırlı uğurlu olsun.” dedi.
Tanğlay, Bitlis Belediyesi “WhatsApp 0501 434 13 13” nolu iletişim hattı üzerinde öneri ve taleplerinin alınacağını belirtti. (Şükrü Tontaş-İLKHA)