EKONOMİ SERVİSİ
Kuveyt Türk, mobil şube, internet şube ve çağrı merkezinden gerçekleştirilen EFT ve havale işlemlerinden koşulsuz ve şartsız hiçbir şekilde komisyon almadığı gibi, müşterilerinden hesap işletim ücreti de talep etmiyor. Kuveyt Türk’te hesap işletim ücreti alınmamasının yeni bir uygulama olmadığını, bankanın kuruluş tarihi olan 1989’dan günümüze kadar müşterilerinden hesap işletim ücreti alınmamasının tercih edildiğinin altını çizen Kuveyt Türk Genel Müdürü Ufuk Uyan, “30 yıldır etik bankacılık anlayışıyla müşterilerimizin yanında oluyor, hesap işletim ücreti, internet ve mobil şubede ile çağrı merkezi aracılığıyla yapılan havale ve EFT işlemlerinden masraf talep etmiyoruz. İnternet ve mobil şubeden müşterilerimizin gönderdikleri paranın kesintiye uğramadan gönderdikleri gibi gitmesini sağlıyoruz. Böylece müşterilerimiz ek masrafa katlanmamış oluyor. Bu sayede müşterilerimizi tasarrufa da teşvik etmiş oluyoruz” dedi.
32 MİLYON PARA TRANSFERİNDEN HİÇBİR ŞEKİLDE ÜCRET ALINMADI
Kuveyt Türk’ün gerçek ve tüzel olmak üzere toplam müşteri sayısının 4,8 milyona yaklaştığını dile getiren Ufuk Uyan, “Müşterilerimiz, Kuveyt Türk’ün hesap işletim ücreti almama, internet ve mobil şubeden yapılan EFT ve havale işlemlerinden kesinti yapmama anlayışını memnuniyetle karşıladığı gibi bu yaklaşım bankamıza her geçen gün yeni müşteriler de kazandırıyor. 2018 yılında 521 bin yeni müşteriye hizmet vermeye başladık. Geçen yıl çağrı merkezimizden 68 bin, mobil şubeden 21,4 milyon ve internet şubeden 9,8 milyon olmak üzere toplam 32 milyon adet para transferini ücretsiz gerçekleştirerek bankamızın öncelikli amaçları arasında yer alan müşteri memnuniyetini daha da artırdık” diye konuştu.