İSTANBUL - CMC, \"2. Ankara Çağrı Merkezi Konferansı\"nda kamu kurumlarıyla bir araya geldi. CMC Çağrı Merkezi Genel Müdürü Metin Tarakçı, Çağrı Merkezleri Derneği Başkan Yardımcısı sıfatıyla konferansta \"Kamu ve Çağrı Merkezi Standartları\" konulu bir konuşma yaptı.
Tarakçı, kamu çağrı merkezlerinin gelişim hızını ve istihdam gücünü ortaya koymak amacıyla düzenlenen konferansta, dinleyicilere sektöre yönelik değerli bilgiler verdi ve deneyimlerini aktardı.
Ana teması \"Vatandaş Odaklı Hizmetin Önemi\" olan konferansın fuar bölümünde kamu kurumlarının ve bölgede faaliyet gösteren kuruluşların sorularını yanıtlayan CMC, gerçekleştirdiği örnek uygulamalar hakkında ziyaretçilere bilgi verdi.
CMC Hakkında
Türkiye`nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, 3.700`ün üzerindeki çalışanıyla, dördü İstanbul`da, biri Malatya`da olmak üzere beş ayrı lokasyonda, kendi sektöründe lider 70`in üzerinde iş ortağına, çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. CMC, başta Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek ve Sosyal Medya Hizmetleri olmak üzere, müşterilerin ihtiyaçlarına özel çözümler sunmaktadır. (İLKHA)
CMC Ankara`da Kamuyla Buluştu
Türkiye`nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, bu yıl ikincisi düzenlenen \"Ankara Çağrı Merkezi Konferansı`nda kamu kurumlarıyla bir araya geldi.
27.09.2012 11:48:07 / Güncel