İSTANBUL - Reklamlardaki dini motiflerin kullanılmasının "Yeter ki satalım" politikası olarak görüldüğünü söyleyen Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, tüketicilerin Ramazan ayı boyunca bütçeleri doğrultusunda harcama yapmaları gerektiğini söyledi.
Kaya, bankaların ``geleneksel Ramazan`` kredisi reklamlarıyla tüketicileri kredi almaya teşvik ettiğini belirtti. Reklamlarda dini motiflerin kullanıldığına işaret eden Kaya, `Bankaların bu şekilde kredi pazarlamaya yönelmesi, "Yeter ki satalım" politikası olarak görülüyor. Kaya, "Bankalar, Ramazan sonunda `Bayram ve tatil Kredisi`, ardından okullarla birlikte `Eğitim kredisi` diyerek sürekli kredi pazarlamaya çalışacaklardır`` dedi. Kaya, tüketicilerin bütçeleri doğrultusunda, borçlanmadan Ramazan ayını geçirmeleri gerektiğini vurguladı.
(Mehmed Aslan - İLKHA)