Youth Republic grup şirketi Youth Insight`ın gerçekleştirdiği ``Medya Tüketim Araştırması``nın sonuçlarına göre, gençliğin üçte biri için internet, ``yokluğunda yaşayamayacakları bir şey`` anlamına geliyor.

Üniversite, lise öğrencisi olan ve çalışan, çalışmayan, 15-30 yaş arası toplam 4 bin 300 genç ile online ve yüz yüze görüşülerek yapılan araştırmada, Türkiye`deki gençlerinin medya tüketim alışkanlıkları incelendi.


Araştırma sonuçlarına göre üniversite gençliği, televizyon başında geçirdiği zamanın 3 katını internette dolaşarak geçirirken, katılımcı her 4 lise öğrencisinin 3`ü internette dolaşırken aynı zamanda başka şeylerle de ilgileniyor.


Gençliğin üçte biri için internet, ``yokluğunda yaşayamayacakları bir şey`` anlamına gelirken, gençlerin dikkatlerini toplayıp konsantre oldukları ``tek`` zaman e-maillerini kontrol ettikleri ve online oyun oynadıkları saatler oluyor.


Araştırmaya katılan lise ve üniversite öğrencilerinin internete girdiklerinde aynı anda ortalama 3 sayfa açık oluyor. En çok bağlı kalınan sayfa Facebook oldu.

Star