Sosyal Belediyecilik alanında çalışmalarını sürdüren Siirt Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve Haber Merkezi, vatandaşlarının sesine kulak vermeye çalışıyor.

Vatandaşlardan gelen talepleri ilgili müdürlüklere aktararak sorunların daha hızlı bir şekilde çözülmesini katkı sağladıklarını belirten Haber Merkezi ekipleri, 444 56 25 ve 185 numaralı telefonlarının kesintisiz olarak 24 saat açık tuttuklarını belirtti.

Vatandaşa daha kaliteli hizmet vermek için mesai harcadıklarını ifade eden Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve Haber Merkezi ekipleri, vatandaşların taleplerini alıyor. 2018 yılı içerisinde 13 bin 680 vatandaşın arayarak talep ve isteklerini ilettiğini kaydeden Haber Merkezi ekipleri, taleplerin yüzde 90'ına cevap verildiğini dile getirdi.

Haber Merkezi ekipleri, "Haber merkezinin telefon ile almış olduğu talepler doğrultusunda ilgili müdürlükler ile değerlendirilerek vatandaşa çözüm odaklı dönüş yapılıyor. Ayrıca Siirt Belediyesinin sosyal medya hesapları, 0535 016 05 44 Whatsapp hattı ile halka her türlü ulaşabilirlik imkânı sağlıyor." diye belirtti. (Murat Orhan-İLKHA)