Vangölü Elektrik Perakende Satış A.Ş. (VEPSAŞ)'ye abonelik adresini değiştirmek için giden Rıdvan Sönmez isimli vatandaş, saatlerce beklemesine rağmen hizmet alamadığını, buna rağmen sorumlu çalışan tarafından "aşağılandığını" öne sürdü.

2 Ekim Salı günü saat 16.00'da abonelik işlemleri için VEPSAŞ'a gittiğini söyleyen Sönmez, 18.00'e kadar işleminin yapılmadığını belirtti.

Buna rağmen VEPSAŞ'ta sorumlu müdürün aşağılayıcı konuşmasına maruz kaldığını ifade eden Sönmez, yaşadıklarını İLKHA mikrofonuna anlattı.

"Rahatsız olmam için varlığın yeter"

Sönmez , "Ben 2 Ekim 2018 Salı günü saat 16.15'te abonelik işlemlerimi yapmak için VEPSAŞ'a gittim. Bana saat 16.00'dan sonra işlem yapamayacaklarını söylediler. Hâlbuki VEPSAŞ'ın saat 18.00'e kadar işlem yapma zorunluluğu var. Sorumlu çalışan aşağılayıcı bir şekilde bana, 'Rahatsız olmam için varlığın yeter.' dedi. İşlerini düzgün yapmıyorlar. Saat 16.00'da kendi cep telefonumla çektiğim fotoğrafta da görüleceği üzere kimse yerinde değil. Ben ise 17.00'ye kadar bekledim. Herhangi bir işlem yapılmadı." şeklinde konuştu.

Konuyla ilgili açıklama yapan VEPSAŞ İl Müdürü Mehmet Ali Atalan, Rıdvan Sönmez ve kurumda çalışan sorumlu arasında ufak bir sürtüşmenin olduğunu, daha sonra müdürlük tarafından olaya müdahale edilip çözüm arayışına girdiklerini söyledi.

Kurumda sürekli vatandaşlara hizmet verildiğini ifade eden Atalan, "Rıdvan Sönmez ve çalışanımız arasında ufak bir tatsızlık yaşanmış. Günde 500 kişiye hizmet veriyor bu çalışan. Sürekli vatandaşların hakaretine maruz kalıyor. Abonelik için çalışanımızın yanına giden Rıdvan Sönmez'in yaşadığı sıkıntıyı duyunca müdürlük olarak müdahale ettik. Abonemizi çağırdık ve konuyla ilgili konuştuk. Orada derhal abonemizin işleminin yapılması talimatını verdik. Olayla ilgili kurum olarak bir sıkıntımız yok. İl Müdürlüğü ve çalışanlarımız olarak her zaman halka hizmet etmeye özen gösteriyoruz." diye konuştu.   (Yunus Tuğrul-İLKHA)