SAĞLIK SERVİSİ
Sağlık deposu kuru ve kabuklu meyvelerin dünya genelinde daha fazla tüketilmesi için politikalar geliştiren Uluslararası Kuru ve Kabuklu Meyveler Konseyi (INC) dünya çapında yeni bir kampanya başlattı. Kampanya ile kuru ve kabuklu meyvelere ilişkin bilinirlik arttırılırken, ihtiyaç sahiplerine kuru meyve paketleri de hediye edilecek.
“DAHA SAĞLIKLI BİR DÜNYA İÇİN KURU VE KABUKLU MEYVE”
Uluslararası Kuru ve Kabuklu Meyveler Konseyi`nde Türkiye`yi temsil eden Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği kampanyanın daha çok insana ulaşması için büyük destek veriyor.
“Daha sağlıklı bir dünya için kuru ve kabuklu meyve” sloganı ile başlatılan kampanya çerçevesinde bir video filmi hazırlandığı bilgisini veren INC`nin Türkiye Büyükelçilerinden Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Bilge Göksan, tanıtım kampanyasının aynı zamanda bir sosyal sorumluluk projesi kimliğine bürüneceğini, Farklı milletlerden 22 kişinin, ülkelerinin kuru ve kabuklu meyvelerini sunacağı ve ürünlerin sağlığa faydalarını anlatacakları video, sosyal medyada her paylaşıldığında, 28 gr`lık bir kuru ve kabuklu meyve paketinin bu ürünleri satın alıp tüketemeyen kişilere hediye olarak verileceğini kaydetti.
28 GR. SAĞLIKLI YAŞAMIN ŞİFRESİ
Uluslararası Kuru ve Kabuklu Meyveler Konseyi`nin tanıtım kampanyasında 28 gr`lık kuru ve kabuklu meyve paketleri dağıtılması ile ilgili de bilgi veren Göksan şöyle devam etti: “28 gram, günlük olarak tüketimi tavsiye edilen kuru ve kabuklu meyve miktarı olup, bu açıdan sembolik bir anlama sahip. Özetle 28 gr. kuru meyve sağlıklı yaşamın şifresi.”