TÜİK verilerine göre web sayfası sahiplik oranı, 2014 yılında en yüksek yüzde 87,3 ile 250 ve üzeri çalışanı olan girişimlerde iken, bunu yüzde 73,5 ile 50-249 çalışanı olan girişimler ve yüzde 52,3 ile 10-49 çalışanı olan girişimler takip etti.
10 ve daha fazla çalışanı olan girişimlerin yüzde 27,7’si 2014 yılında sosyal medya uygulamalarını kullandı. Sosyal medya türleri arasında sosyal ağlar yüzde 94,2 ile girişimlerin en çok tercih ettiği sosyal medya uygulaması oldu.
Girişimlerin yüzde 8,6’sı 2013 yılında İnternet (web siteleri, online mağazalar) üzerinden ve/veya Elektronik Veri Alışverişi (EDI) üzerinden satış yaptı. Aynı dönemde Avrupa Birliği (28 Ülke) ortalaması yüzde18 oldu.(İLKHA)