BİNGÖL - Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı tarafından yapılan incelemelerde, 488 başvurudan 452’si tüketici lehine, bir tanesi ise tüketici aleyhine sonuçlandı. 

Bingöl Genç Kaymakamlığı Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı`ndan yapılan yazılı açıklamada, yılın ilk ayı olan Ocak’tan itibaren geçen yaklaşık 4 aylık süre zarfında 488 kişinin, aldıkları mal ve hizmetlerin kusurlu olması nedeniyle hakem heyetine başvurduğu belirtilerek, "Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı tarafından yapılan incelemelerde, 452 başvuruyu tüketici lehine sonuçlanırken 1 tanesi de tüketici aleyhine sonuçlanmıştır." denildi. 

Öte yandan kalan 26 başvurunun ise önümüzdeki aylarda görüşüleceği ifade edildi. (Nihat Kanat - İLKHA)