Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. (DEDAŞ) bünyesinde kurulan çağrı merkezinin Türkçe, Kürtçe ve Zazaca olmak üzere üç dilde hizmet vereceği bildirildi.
DEDAŞ`tan yapılan yazılı açıklamada, hizmet kalitesinin tüketiciler tarafından daha iyi takip edilebilmesi ve yaşanan sorunların anında değerlendirilerek çözülebilmesi için "444 80 86 Alo DEDAŞ Çağrı Merkezi"nin hizmete girdiği bildirildi.
Elektrik kesintileri esnasında abonelerin sorunlarını çözebilmeleri noktasında çağrı merkezinin büyük önem taşıdığı vurgulanan açıklamada, merkezin Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Batman, Siirt ve Şırnak`taki abonelere hizmet vereceği kaydedildi.
Yaklaşık 50 personelin çalıştığı çağrı merkezinin 7 gün 24 saat açık olduğu belirtilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Çağrı merkezimizde vatandaşlarımızın sorunlarını çözebilmek için Türkçe`nin yanı sıra Kürtçe ve Zazaca olarak da hizmet sunulacak.
İleriki süreçte çağrı merkezi, bu üç dilin yanında Arapça olarak da hizmet verecek. Yılın ikinci yarısında, bölgedeki istihdama katkı sağlanması amacıyla merkezde çalışan personel sayısı 100`e çıkarılacak.
Gelişmiş bir teknolojiyle kesintisiz hizmet verecek olan çağrı merkezi, her zaman ulaşılabilir olma özelliği de taşıyacak.
Böylece her türlü arıza ve başvuru tek bir numara ile ilgili birimlere kolayca iletilecek, çözüme yönelik çalışmalar ile sonuçlar aboneler tarafından rahatlıkla takip edilebilecek."