Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğü, 2024 KPSS (B grubu) puan sıralamasına göre 25 sözleşmeli personel alımı gerçekleştirecek. Peki, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi personel alımı için başvuru şartları ve tarihleri neler? Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi 25 Personel Alımı Yapacak Peki, Başvuru Şartları neler? İşte ayrıntılar...

BOLU ABANT İZZET ÜNİVERSİTESİ 25 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI

BAŞVURU YERİ VE BAŞVURU TARİHLERİ

Başvuru adresi: 

İlan Yayım Tarihi : 16.01.2025
Başvuru Başlangıç Tarihi : 16.01.2025 (08:00)
Son Başvuru Tarihi : 30.01.2025 (17:00)
Değerlendirme Sonuç İlan Tarihi : 12.02.2025
Sonuçların İlan Edileceği İnternet Sitesi : http://www.ibu.edu.tr ve https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr

Başvuru Şekli, Adresi ve İletişim Bilgileri:

(1) Başvurular, e-Devlet üzerinden “Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım”
hizmeti veya “Kariyer Kapısı” (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) internet
adresi üzerinden 15 Ocak 2025 - 30 Ocak 2025 tarihleri arasında yapılacaktır.
(2) Şahsen başvuru alınmayacak, posta veya diğer yollarla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
(3) Adayların KPSS puanı, mezuniyet, adli sicil, askerlik ve kimliğine dair bilgiler e-Devlet üzerinden ilgili kurumların web servisleri aracılığıyla temin edileceğinden adaylardan başvuru
aşamasında bu belgeler istenilmeyecektir. Adayların söz konusu bilgilerinde hata mevcut ise başvuru yapmadan önce ilgili kurumlardan gerekli güncelleme/düzeltmeleri yaptırmaları
gerekmektedir. Asıl olarak kazanan adayların atama yapılmak üzere ibraz edecekleri belgeler ayrıca yayımlanacaktır.
(4) Adaylar sadece tek bir unvan için ilan kodu belirterek başvuru yapacaktır. Birden fazla unvan ve ilan kodu ile başvuru yapıldığı takdirde adayın bütün başvuruları geçersiz sayılacaktır.

ONLİNE BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:

-Vesikalık veya biyometrik fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş),

-Ortaöğretim (lise ve dengi) okul mezuniyet bilgileri ile başvuruda bulunacak adayların; öğrenim bilgileri (2008 yılından sonra mezun olan adayların) e-Devlet üzerinden Milli Eğitim Bakanlığından otomatik olarak gelmektedir. 2008 yılından önce mezun olan adaylar ise lise ve dengi okul mezuniyet belgesini pdf formatında ilgili alandan sisteme yükleyeceklerdir. 

-Başvuru esnasında sadece; hizmetin gereği ilave nitelikler olarak belirlenen özel şartlarda belirtilen, istenilen alanlarda eğitim aldığını/çalıştığını gösterir çalışma/görev belgeleri veya sertifikalar (Sertifika veya belge istenilen pozisyonlar için belgenin ilan tarihinden önce alınmış olması gerekmekte ayrıca sertifika (veriliş) tarihi bilgisi yer almayan ve ilan tarihinden sonra alınan eğitimleri ilan tarihinden önce alınmış olsa dahi- sertifika veya katılım belgeleri kabul edilmeyecektir.) sisteme yüklenecektir. Deneyim istenilen pozisyonlarda ise resmi veya özel kuruluşlardan başvuru tarihleri içerisinde alınmış iş deneyim belgeleri sisteme yüklenecektir. (Çalışma/iş deneyim belgelerinde; çalışma süresi, görev ünvanı açıkça belirtilmiş, ıslak imzalı/onaylı olmalıdır.)

-Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasında, istenilen
belgelerin başvuru aşamasında sisteme yüklenmesinde, başvuruda bulunan aday sorumludur.
- Mezuniyet bilgileri otomatik olarak gelmeyen adaylar başvuru güncel bilgilerini manuel olarak doldurup, onaylı diploma örneği veya mezuniyet belgelerini pdf formatında ilgili alandan sisteme yükleyeceklerdir. Diploma veya mezun belgesi e-Devlet’ten barkodlu belge oluşturularak alınabilir. Yurt dışından alınmış diplomaların denkliğinin onaylandığını gösterir belgenin de eklenmesi gerekmektedir.

-İlan edilen ünvanlardan belgelendirilmesi istenen durumlarla ilgili gerekli resmi belgelerin “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan belgeler alanından aranılan belgelerini ilgili doküman alanına mutlaka yüklemeleri gerekmektedir.

-Yurt dışındaki veya yurt içindeki öğretim kurumlarından mezun olup bu ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin denkliği olan adayların denklik belgelerini Kariyer Kapısına yapılan başvurusu sırasında “Diğer Belgeleriniz” sekmesi altında bulunan “Denklik Belgesi” alanına ilgili dokümanı mutlaka yüklemeleri gerekmektedir.

-Adayların başvuru işlemi tamamlandıktan sonra e-Devlet Kapısında “Başvurularım” ekranından başvurularının tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmeleri gerekmektedir. “Başvurularım” ekranında “Başvuru Alındı” ibaresi görülmeyen hiçbir başvuru değerlendirilmeye alınmayacaktır. Bu nedenle adaylar, başvuru işlemlerinin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmelidirler.

25 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI BAŞVURU GENEL ŞARTLARI:

(1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48'inci maddesinde belirtilen genel şartları taşıyor olmak ve göreve
başlamasına engel hali bulunmamak,
(2) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 53'üncü madde hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı
yapmasına engel olabilecek vücut, ruh veya akıl hastalığı bulunmamak,
(3) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
(4) Çeşitli Kanun Hükmünde Kararnameler ile kamu görevinden çıkarılmamış olmak,
(5) Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak,
(6) 2024 yılı KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmak ve Lisans mezunları için 2024 KPSS (B) grubu KPSS P3
puanına, Önlisans mezunları için 2024 KPSS (B) grubu KPSS P93 puanına, Ortaöğretim mezunları için 2024
KPSS (B) grubu KPSS P94 puanına sahip olmak ve tüm puan gruplarından en az 50 puan almış olmak,
(7) Büro Personeli, Sağlık Teknikeri, Teknisyen pozisyonlarına başvuracak Erkek adaylar için askerlikle ilgisi
bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış
yahut ertelemiş olmak, askerlikten muaf olmak,
(8) “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu” ve “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması
Yapılmasına Dair Yönetmelik” gereğince sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar hakkında ilgisine göre Güvenlik
Soruşturması veya Arşiv Araştırması yapılacak olup sonucuna göre işlem yürütülecektir. Güvenlik Soruşturması
veya Arşiv Araştırması olumlu olmak,
(9) “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”ın Yeniden İşe Alınma başlıklı Ek 1’inci maddesinin (b)
fıkrasına eklenen; “Sözleşmeli personelin, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle
kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde sözleşmeyi tek taraflı feshetmesi halinde,
fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında
yeniden istihdam edilemez.” hükmüne aykırı durumu tespit edilenler sözleşme imzalamaya hak kazansalar dahi
kendileri ile sözleşme yapılmayacaktır, (Sözleşme imzalama aşamasında ilgili belgenin ibrazı istenecektir.)
(10) Adayların başvurulacak unvanın aranan nitelikleri ile genel ve özel şart olarak belirtilen şartları birlikte taşıyor
olması gerekmektedir; eksik evrak, yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunanlar ile bilgilerindeki tutarsızlıklar
yüzünden değerlendirmeye alınmayan adaylar bu durumdan dolayı bir hak iddia edemeyecektir,
(11) Yurtdışında eğitim görenlerin mezuniyet belgelerinin denkliği ilgili makamlarca onaylanmış olmalıdır,
(12) Ünvan şartlarında tecrübe isteniyorsa; tecrübe için meslek kodunu gösterir barkodlu SGK hizmet dökümüyle
birlikte resmi veya özel kuruluşlardan başvuru tarihleri içerisinde alınmış iş deneyim belgesi ıslak imzalı olarak
eklenecektir. SGK Hizmet dökümünde e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilecektir. SGK Hizmet
dökümünde yer alan meslek kodu ile tecrübe istenilen pozisyonun uyumlu olması gerekir,
(13) Adaylar Kurumumuz ilanına başvuruda bulunarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK)
kapsamında; Kişisel verilerinin kaydedilmesi, işlenmesi ve paylaşılmasına muvafakat vermiş sayılırlar,
(14) Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacak olup kendileri ile
sözleşme yapılmış olsa bile sözleşmeleri iptal edilecektir. Bu kişilere kurumumuzca bir ücret ödenmiş ise bu ücret
yasal faizi ile tazmin edilecektir,
(15) İdare, ihtiyaca binaen il ve ilçelerdeki birimlerde kurum içi görevlendirme yapma hakkına sahiptir,
(16) İdare, ihtiyaca binaen gerekli durumlarda nöbet ve vardiya sistemi uygulayabilir,

(17) Üniversitemizde normal mesai saatleri 08.00-17.00 olup vardiyalı çalıştırılacak personel için mesai saatleri
24 saat esaslı ve dönüşümlü çalışma şeklinde uygulanmaktadır. Adayların sözleşme imzalamaya hak kazanmaları
durumunda, kendilerine uygulanacak mesai saatleri içerisinde ders sebebiyle görev yerlerinden ayrılmalarına izin
verilmeyeceğinden herhangi bir kurumda örgün öğrenim öğrencisi olan adayların başvuru yaparken bu durumu
göz önünde bulundurmaları gerekmektedir,
(18) Üniversitenin Bolu ili dışında teşkilatı bulunmadığından Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar
uyarınca sözleşmeli personelin başka bir kuruma ve il dışına naklen tayini mümkün değildir,
(19) Sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar sözleşmede belirtilen görev yerinde ikamet etmek zorundadır,
(Atanmaya hak kazanma durumunda, başvuru belgeleri ile istenecektir.)
(20) İstihdama hak kazanıp göreve başlatılan personelin dört yıl süreyle herhangi bir sebeple kurumlararası naklen
geçişi (ataması) yasal olarak mümkün olmadığından başvuru yapacak adayların bu durumu göz önünde
bulundurmaları gerekmektedir,
(21) Üniversitemiz web sayfasından yapılan tüm duyurular tebligat mahiyetinde olup kişilere ayrıca yazılı tebligat
yapılmayacaktır,
(22) Üniversitemiz gerekli durumlarda ilanın her aşamasında, ilanı iptal ve/veya ilanda değişiklik yapma hakkına
sahiptir,
(23) İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanır.

İLAN EDİLEN UNVANLARA AİT BİLGİLER