TPAO tarafından Şırnak ve Batman illerinde istihdam edilmek üzere sürekli işçi statüsünde 192 işçi alımı yapılacak. Alıma başvurmak isteyenler, TAPO işçi alımı başvuru tarihleri ve şartlarını merak ediyor. İşte başvuru şartları ve kontenjanlar…
Türkiye Petrolleri, 2024 yılı son işçi alım ilanına başvuru için ikametgâh şartı getirdi. Bu nedenle ilana, Şırnak ve Batman’da yaşayanlar başvuru yapabilecek.
TPAO İŞÇİ ALIMI KONTENJANLARI
TPAO’dan yapılan açıklamada, Batman’da 85, Şırnak’ta 107 olmak üzere toplam 192 işçi alınacak.
İşçiler, Üretim Operatör Yardımcısı, Elektrikçi, Ambarcı, Malzeme Eksperi, Harita Teknisyeni, İnşaat Teknisyeni, Laboratuvar Sorumlusu, Ağır Vasıta Operatör Yardımcısı, Servis Görevlisi, Sistem Destekçisi (Bilgi Sistemleri), Tedarik ve Lojistik Görevlisi, Genel Takip İşçisi ve Güç Sistemleri Mekanik Operatörü olarak istihdam edilecek.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILIR?
Adaylar, başvurularını Türkiye İş Kurumunun ilgili İl/Şube Müdürlüklerine ve Türkiye İş Kurumu web sitesi www.iskur.gov.tr üzerinden 10.12.2024- 16.12.2024 tarihleri arasında 7 gün süreyle yapılabilecek. Ayrıca hizmet noktalarından ve Alo 170 hattı üzerinden de başvurular yapılabilir. Son müracaat tarihi tatil gününe rastladığında başvurular takip eden ilk iş günü sonuna kadar uzatılır.
TPAO İŞÇİ ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI
İŞKUR'da ilan edilen işgücü talebinde belirtilen son başvuru tarihi itibariyle adayların belirtilen okul bölüm/programlarından mezun olmaları gerekmektedir.
Önlisans ve lisans eğitim düzeyindeki ilanlara, durumu talep şartlarına uyan ve ilanın yayımlandığı anda geçerli KPSS puan türünden en az 60 puan almış olan adayların başvuruları kabul edilir.
İlana başvuru yapacak öncelikli adaylar, başvuru yapacakları listeyi (öncelikli liste veya genel liste) başvuru esnasında işaretleyerek seçer. Başvuru süresi bittikten sonra liste değişikliği talepleri kabul edilmez.
KPSS’ye tabi ilanlara başvuranların puan üstünlüğüne ve öncelikli olarak başvuranların ise eski tarihli belgelerden başlanmak suretiyle öncelik belge tarihlerine göre açık iş sayısının dörder katı olarak oluşturulan nihai aday listeleri sınav yapılmak üzere talep sahibi kamu kurum ve kuruluşuna gönderilir.
Listelere giren adaylar, ilan şartlarına ilişkin olarak; eğitim durumu, tecrübe, öncelik durumu, mesleki belge, yabancı dil şartı vb. belgelerini ilanı veren kamu kurum ve kuruluşuna ibraz eder. Belge teslim tarihi ve yeri, ilanda ya da kamu kurum ve kuruluşunun internet sitesinde adaylara duyurulur. Durumlarını belgeleyemeyenler veya yanlış beyanda bulunanlar listelerden çıkarılır. Listeden çıkarılan kişilerin yerine kamu kurum ve kuruluşunun tercihine göre sıralamada yer alan diğer kişiler dâhil edilebilir. Belge teslimi ve kontrolü işçi alımını yapacak kamu kurum ve kuruluşunun tercihine göre sınavdan önce veya sonra yapılabilir.
Kamu kurum ve kuruluşlarının işçi taleplerine yapılan başvurularda kişilerin Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sisteminde (ADNKS) kayıtlı olan yerleşim yeri adresi dikkate alınır. İlçe, il veya bölge düzeyinde yayımlanan işçi taleplerinin başvuru süresi içerisinde yerleşim yeri adresini talebin karşılanacağı yere taşıyan adayların başvurusu kabul edilmez. Adres değişikliklerinde adayların e-Devlet üzerinden veya Nüfus Müdürlüklerinden alacakları Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporunda kayıtlı olan taşınma tarihi esas alınır. İkametini talebin karşılanacağı yer içerisinde değiştiren adayların Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporunu İŞKUR birimlerine ibraz etmeleri halinde ilgili ilana başvuruları yapılır.
Gerçeğe aykırı belge verenlerin ya da beyanda bulunanların başvurusunun geçersiz hale getirilmesi ve işe alınma işleminin iptaline ilişkin İŞKUR ile ilanı veren kamu kurum ve kuruluşlarının yasal işlem yapma hakları saklıdır.
BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ