BATMAN - Batman'daki Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM) Hasta Hakları Birim Sorumlusu Behçet Tunç, 2012-2013 yılında yaklaşık 365 bin kişinin diş merkezine başvurduğunu ve bunlardan sadece 71 kişinin şikâyet başvurusunda bulunduğunu söyleyerek, "2012 yılında yaklaşık 165 bin hasta diş merkezimize gelmiş. Bunlardan 49 kişi dilekçe ile hasta hakları kuruluna müracaat etmiş. Bu hastalardan 11 tanesinin sorunu yerinde çözülmüştür. 38 tanesinin dilekçesi de kurulda görüşülmüş ve sonuca bağlanmıştır." diye konuştu.

 

2013 yılında ise, yaklaşık 200 bin hastanın diş merkezine geldiğini ve bunlardan 22 kişinin hasta haklarına başvurduklarını ifade edenTunç, "Bunlardan 5 tanesinin sorunu yerinde ve 17 tanesinin dilekçesi de hasta hakları kurulunda çözüme kavuşmuştur." dedi.

 

Yaklaşık 365 bin hastadan sadece 71 kişinin şikâyetçi olmasının kendileri için çok önem arz ettiğini ve diş merkezinin iyi bir yerde olduğunu gösterdiğini ifade eden Tunç, "Elimizden gelene kadar hastalarla ilgileniyoruz. Hiç kimseyi şikâyetinden dolayı geri çevirmiyoruz. Şikâyette bulunmak isteyenlere de yardımcı oluyoruz." ifadelerini kullandı. (M.Fatih Akgül - İLKHA)