1 Ağustos itibarıyla e-Devlet Kapısı'nda bin 56 kuruma ait tam 8 bin 309 dijital hizmet sunuluyor. Bu hizmetler, vatandaşların kamu işlemlerini güvenli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirmelerine olanak tanıyor. Başlangıcından bu yana kullanıcı sayısında büyük bir artış gözlenen platformda, 1 Ağustos itibarıyla kullanıcı sayısı 66 milyon 2 bin 381'e ulaştı ve yıl sonu için hedeflenen kullanıcı sayısı şimdiden aşılmış durumda.

TOGG ÜZERİNDEN DİJİTAL ERİŞİM
Yılın başından bu yana e-Devlet Kapısı'na toplam 2 milyar 470 milyon 173 bin 340 giriş yapıldı. Bu girişlerin 327 bin 141’i, Türkiye’nin yerli otomobil markası Togg üzerinden gerçekleştirildi. Togg'un dijital entegrasyonu, platformun erişimini genişleterek kullanıcı deneyimini çeşitlendirdi.

KULLANICI MEMNUNİYETİ YÜZDE 94,8
Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi, e-Devlet Kapısı'nı kullanıcı geri bildirimleri doğrultusunda sürekli geliştirmeye devam ediyor. 2024 yılında "turkiye.gov.tr" adresi üzerinden 1 milyon kullanıcının katılımıyla gerçekleştirilen e-Devlet Kapısı Memnuniyet Anketi'nde, memnuniyet oranı yüzde 94,8 olarak kaydedildi.

EN ÇOK KULLANILAN HİZMETLER
2024 yılının başından itibaren en çok kullanılan üç hizmet, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Tescil ve Hizmet Dökümü/İşyeri Unvan Listesi, Çalışma Hayatım Bütünleşik Hizmeti ve Gelir İdaresi Başkanlığı Vergi Borcu Sorgulama ve Ödeme işlemleri oldu. Bu hizmetlerin kullanım sayılarına bakıldığında:

SGK Tescil ve Hizmet Dökümü/İşyeri Unvan Listesi: 467 milyon 997 bin 494 kez kullanıldı.
Çalışma Hayatım Bütünleşik Hizmeti: 207 milyon 264 bin 374 kez kullanıldı.
Vergi Borcu Sorgulama ve Ödeme: 184 milyon 558 bin 684 kez kullanıldı. AA