Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) Resmi internet sitesi aracılığıyla yapılan duyuruda, ilkokul mezunlarından lisans düzeyindeki adaylara kadar güvenlik görevlisi, temizlik personeli ve büro personeli olmak üzere toplam 14.460 personel alımı yapılacağı açıklandı.
Alımlarda KPP şartı yok.
İŞKUR'un başvuru şartları arasında Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olma, İŞKUR'a kayıtlı olma ve ilan edilen pozisyonlar için gerekli özel niteliklere sahip olma gibi temel kriterler yer alıyor.
Başvuru Koşulları
Güvenlik Görevlisi Alımı: Bu pozisyona başvuracak adayların, silahlı veya silahsız güvenlik kimlik kartına sahip olmaları ve vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilmeleri gerekiyor.
Temizlik Personeli Alımı: Temizlik personeli adayları, atandıkları görev alanlarının düzen ve temizliğinden sorumlu olacaklar
Büro Personeli Alımı: Büro personeli olarak işe alınacak adaylar, ofis yönetimi ve idari işlerde görev alacak.
Nereden Başvuru Yapılacak?
Adaylar, başvuru işlemlerini İŞKUR'un resmi internet sitesi üzerinden ya da e-Devlet portalı aracılığıyla İŞKUR şifresi ile giriş yaparak gerçekleştirebilirler. İlgili pozisyonlar için "İş İlanları" bölümünden başvurularını yapabilir ve gerekli adımları takip ederek süreci tamamlayacaklar.