Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından 8.000 kamu personeli alımı kapsamında farklı birçok unvanda personel alımı yapacak...Yurt Yönetim personeli başvuru şartları neler? Başvuru nitelikleri neler? Başvurular ne zamana kadar ve nereden yapılacak?

YURT YÖNETİM PERSONELİ BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Başvuru için 657 devlet memurları kanununda yer alan genel şartları taşımak, askerlikle ilişiği olmamak gerekiyor. Başvurularda KPSS şartı bulunuyor.  KPSS’den tüm mezuniyetlerde 2022 yılına ait  60 puan aranıyor. 

-Son müracaat tarihi itibariyle başvuru yapılan pozisyon için istenilen bölümden mezun olmak, (başvurduğu sözleşmeli personel pozisyonu için belirlenen öğrenim düzeyinin üstü bir öğrenim düzeyinde mezun durumda olup, bu öğrenim düzeyinde KPSS puanı bulunan adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.)

Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olmak,

-657 sayılı Kanunun 4/B maddesine eklenen; "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler." şartını sağlıyor olmak.

BAŞVURU ŞEKLİ VE SÜRESİ

a) Adaylar başvurularını 21/02/2024-11/03/2024tarihleri arasında son gün saat 23:59'a kadar Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) e-Devlet şifresi ile giriş yaparak gerçekleştireceklerdir. Belirtilen süre içinde Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

b) Birden fazla bölüm mezunu olan ya da birden fazla pozisyona şartları tutan adaylar sadece bir (1) bölüm veya pozisyon için müracaatta bulunabileceklerdir.

c) Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacak olup, atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecek ve idare tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

YURT YÖNETİM PERSONELİ ALIMI NİTELİKLERİ NELER?

Yurt Yönetim Personeli “Kadın/Erkek” alımı 19 kadro için Sosyal Hizmet “Sosyal Çalışma ve Sosyal Hizmetler”, Psikoloji, Sosyoloji “İnsan ve Toplum Bilimleri”, Çocuk Gelişimi “Çocuk Sağlığı ve Gelişimi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi”, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve Aile ve Tüketici Bilimleri “Ev Ekonomisi, Ev İdaresi ve Aile Ekonomisi, Ev İş ve Ev Ekonomisi” bölümlerinin birinden mezuniyet şartı aranıyor.

Yurt Yönetim Personeli “Kadın” alımı 22 kadro için Sosyal Hizmet “Sosyal Çalışma ve Sosyal Hizmetler”, Psikoloji, Sosyoloji “İnsan ve Toplum Bilimleri”, Çocuk Gelişimi “Çocuk Sağlığı ve Gelişimi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi”, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve Aile ve Tüketici Bilimleri “Ev Ekonomisi, Ev İdaresi ve Aile Ekonomisi, Ev İş ve Ev Ekonomisi” bölümlerinin birinden mezun olmak gerekiyor.

AİLE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI