SEDDK Memur, Sekreter ve Hizmetli Alımı Yapacak! Peki Başvuru Şartları Neler? İşte Ayrıntılar...

SEDDK memur alımı ilanı yayımlandı. Çeşitli kadrolarda olmak üzere memur alımı ilanları yayımlayan SEDDK'nin başvuru şartları neler? İşte ayrıntılar...
12.02.2024 15:16:14 / Güncel

SEDDK ( Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu ) Ön Lsans ve Lisans mezunu memur alımı ilanı yayımladı. 16 memur alımı yapılacak olan ilanın işte ayrıntıları...

Kontejan Dağılımı Nasıl?
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu, “6 Memur”, “6 Sekreter” ve “4 Hizmetli” kadrolarına kamu hizmetine ilk defa bu kurumda başlayacak olan adaylar arasından giriş sınavı sonuçlarına göre personel alımı yapacak.

Başvuru şartları neler?

Adayların genel olarak 657 Sayılı Devlet Memurları kanunun 48. maddesindeki şartları sağlıyor olmaları gereklidir. Bu kapsamda genel olarak " Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, Kamu haklarından mahrum olmamak, Görevini yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu olmamak, Yapılacak güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasından olumlu sonuç alabilmek, Erkek adayların askerliğini yapmış veya askerlik ile ilgisi olmamak " gibi şartlar aranacak.

KPSS şartı var mı?
Alımlar Ön Lisans ve Lisans mezunu adaylardan yapılacak. Bu yönde 2022 yılında yapılan KPSS den P3 ve P93 puan türünden en az 70 puan almış olmak şartı aranacaktır.

4 Kat Aday Sınava Tabii Tutulacak!
Yapılacak KPSS puan değerlendirmesi ile en yüksek puandan en düşük puana kadar yapılacak değerlendirmeye göre Kontenjan sayısının 4 katı aday değerlendirmeye alınacaktır.

Hizmetli, Düz Memur ve Sekreter alımında özel şartlar neler?

Başvurular Ne Zaman Alınacak?

SEDDK memur alımı başvurusu için süreç Mart ayı içerisinde gerçekleştirilecek. Bu kapsamda sadece Online yapılacak başvurular geçerli sayılacaktır.

Başvuru Tarihleri: 1 - 15 Mart 2024

Başvuru için tıklayınız...