Ordu ili Akkuş Belediye Başkanlığı bünyesinde, 2024 KPSS puanlarına göre sıralama yaparak 5 memur istihdam edecek. Başvuru için gerekli şartlar nelerdir? Başvurular hangi tarihler arasında kabul edilecek? Akkuş Belediyesi"nin 5 personel alımıyla ilgili tüm bilgiler…

AKKUŞ BELEDİYESİ MEMUR ALIMI

BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ

Adayların, sözlü sınava katılabilmeleri için;
a) Başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları, istenilen diğer belgelerle birlikte 09/04/2025
gününden 11/04/2025 günü mesai bitimine kadar (mesai günlerinde saat 09:00-17:00 arasında) Merkez
Mahallesi Meydan Sokak No: 24 AKKUŞ/ORDU adresindeki Akkuş Belediye Başkanlığı Yazı İşleri
Müdürlüğüne şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile müracaatlarını yapabileceklerdir. (Geciken
postalardan Belediyemiz sorumlu olmayacaktır.)
b) Elektronik ortamda yapılan başvurulara istenilen belgeler eklenerek, başvuru tarihleri içerisinde
Belediyemizin akkus@akkus.bel.tr adresine başvuru yapabileceklerdir.
c) Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate
alınmayacaktır.
d) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular Belediyemizce
değerlendirmeye alınmayacaktır.

AKKUŞ BELEDİYESİ MEMUR ALIMI GENEL ŞARTLAR

İlan edilen pozisyonlara atanmak için başvuracak adayların, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun
40"ıncı maddesi ile 48"inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen aşağıdaki genel şartlara sahip
olmaları gerekmektedir.
a) Türk vatandaşı olmak.
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
c) Türk Ceza Kanununun 53"üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir
suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine
karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık,
dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat
karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
d) Erkek adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik çağına
gelmemiş bulunmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş
veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
e) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel engeli bulunmamak.
f) İlân edilen pozisyonlar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak.

AKKUŞ BELEDİYESİ MEMUR ALIMI ÖZEL ŞARTLAR

a) İlan edilen kadrolar için mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle ilgili
olarak, 2024 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak kadroların karşısında belirtilen
puan türlerinden, yukarıdaki tabloda belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak.
b) 13.10.1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen ve tablonun nitelik
kısmında belirtilen en az (B) veya (D) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak,
c) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış
olmamak.
d) Veri Hazırlama Ve Kontrol İşletmeni kadrosuna başvuracak adaylar için, başvuru tarihinde Millî
Eğitim Bakanlığı onaylı bilgisayar işletmeni sertifikasına sahip olmak veya mezun olduğu okulda bilgisayar
dersi gördüğünü belgelemek.

AKKUŞ BELEDİYESİ MEMUR ALIMI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

Başvuru Sırasında;
Sınava girmek isteyen adaylar başvuru formunu Kurumumuzdan veya Belediyemizin www.akkus.bel.tr
adresi üzerinden temin edecektir. Elektronik ortamda dolduracakları başvuru formlarının çıktısını alıp
imzalayarak, başvuru formuna aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.
a) Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının fotokopisi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce
tasdik edilebilir),
b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya e-devlet üzerinden alınmış
barkotlu mezuniyet belgesi, (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),
c) Yabancı okul mezunları için denklik belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek
kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir.)
d) KPSS sonuç belgesinin ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,
e) Görevini devamlı olarak yapmaya engel durumu olmadığına dair beyanı,
f) Son altı ay içerisinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf (1 adedi başvuru formuna yapıştırılacaktır),
g) Sürücü belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce
tasdik edilebilir)
h) Hangi kadroya başvuracağına dair dilekçe (Adaylar şartlarını sağladığı yalnızca bir kadroya başvuru
yapabileceklerdir),
Belirtilen başvuru tarihlerinde elektronik ortamda veya posta yoluyla yapılan başvurularda fotokopisi
gönderilen belgelerin aslının sınav tarihine kadar Kurumumuza ibraz edilmesi gerekmektedir. (Aslı ibraz
edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir.)

İLAN EDİLEN POZİSYONLARA AİT BİLGİLER

Muhabir: Şule Badeci