• DOLAR 32.482
  • EURO 34.884
  • ALTIN 2420.09
  • ...
Servis Yazılımı SetXRM ile İş Veriminizi Maksimuma Taşıyın
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Servis Yazılımı SetXRM ile İş Veriminizi Maksimuma Taşıyın

ARGESET Yazılımın ürünleri arasında olan SetXRM servis modülü sayesinde iş ilerleyiş hızınız ve iş veriminiz ile birlikte müşteri memnuniyeti de kayda değer oranda artar.

Hızla gelişen teknoloji tüm sektörler için iş ilerleyişinin de hızlanması gerekliliğini doğurmuştur. Bu süreçte her firma bu baş döndüren hıza yetişebilmek için artık tüm firmalar için vazgeçilmez olan dijital mecraları en verimli şekilde kullanmaya çalışmaktadır.

Dijitalin temel taşı olan teknik servis yazılımı için üreticiler sürekli yeni ihtiyaçlara cevap vermeye çalışmakta ve bu noktada da değişimin sağlıklı olabilmesi için doğru altyapıların oluşturulması büyük önem taşımaktadır.

ARGESET Yazılım ile Hızınızı İkiye Katlayın

En verimli dijital sistemleri oluşturma hedefiyle ilerleyen ARGESET Yazılım 15 yıllık iş tecrübesiyle oluşturulan SetXRM ve İş akışları yönetimi programı ile 20 farklı sektörde, 150` den fazla kurumsal firmada, 3500 kullanıcıya hizmet vermektedir. ARGESET bünyesindeki uzmanlar tarafından hazırlanan dijital sistemler, sürekli maliyetli revizelere yol açmayacak, kullanıcıların kendilerinin bile kolaylıkla arayüz değişiklikleri ve kategori eklemeleri yapabilecekleri şekilde tasarlanmıştır.

SetXRM'in Servis Modülü "İşinizi" Kolaylaştırır

SetXRM servis modülü ile sisteme servis tarihleri planlı şekilde girilir. Böylece gerekli hatırlatmalar olduğu için zamanlama hatası minimuma indirilir. Servis gerçekleştirildiğinde sorun çözüldü ise uygulamadan görev sekmesi kapatılır, sorun çözülemediyse tamir süreci için gerekli adımlar atılır. Tüm bu süreçte ürünlerin seri numarası girilerek her aşama müşteri profil kaydı ile eşleştirilerek genel dataya aktarılır. Böylece o ürünle ilgili önceden yapılmış işlemler her zaman gözlenebilir halde olur. Program üzerinden servis yapılan ürünlere ait değişen parçalar, varsa periyodik bakımları, yapılan işlemler, değişen parçaların garanti takip süreleri, ürüne ait farklı servisler işlem yapmış ise bu işlemleri yapan servis isimleri takip edilebilir.

Servis yazılımı sayesinde satış sonrası destek ve müşteri şikayetlerinin alınması konularında sistematik bir akış elde edebilirsiniz. Dilediğiniz konudaki bilgiler web sayfasından, faks ile, çağrı merkezinden ve e-mail yoluyla gelebilir. Biriken çağrılar istenen kişilere ve ilgili birimlere hızlıca aktarılabilir. Arıza veya montaj ile ilgili bildirimlerde ise sorun telefonda halledilemediğinde merkezden veya servis bayilerinden en uygununa yönlendirme gerçekleştirilir.

Ek olarak servis modülünde barkod basımı, servis formu basımı, fatura veya irsaliye basımı da gerçekleştirilebilmektedir. Dilerseniz yazılım lisanslarının bitiş sürelerini, envanter takibini, satılan veya servis verilen ürünlerin ömürlerinin takibini de SetXRM sayesinde yapabilirsiniz.

Servis elemanlarının ne kadar verimli çalıştığını gözlemlemek de servis yazılımı ile mümkündür. Çalışanların ulaşım süreleri, konaklama ve diğer giderleri gibi konular servis kayıt numarası üzerinden incelenebilir.

Dijital alt yapınızı SetXRM ile güçlendirin; serviste sınır tanımayanlar arasına siz de girin!

Bu haberler de ilginizi çekebilir